Jeste li znali da Pixar koristi Process Communication Model?
Da, Pixar koristi PCM za bolju komunikaciju i saradnju na svojim filmovima. Ovo je posebno došlo do izražaja tokom kreiranja filmova Brave i Inside Out. O upotrebi PCM modela se govori i u knjizi Creativity, Inc.

Katherine Sarafian, producent na Pixarovom animiranom filmu Brave kaže: “Moje PCM iskustvo je bilo od velike koristi da upravljam putovanjem kreiranja filma tokom šest godina. To je bio jako koristan alat!”
Koristeći PCM u filmu Brave, uspjeli su da povežu likove sa širom publikom.
Još jedan film na kojem je korišten PCM je Inside Out.
Film pokazuje u kojoj mjeri percepcija utiče na naše život kroz svakodnevnu interakciju. Možete primjetiti da imamo izbore šta da radimo, kako da razmišljamo, reagujemo i osjećamo se u svakoj situaciji.
PCM nas uči da postanemo svjesniji sebe kako bi mogli da bolje komuniciramo sa drugim ljudima. Naša kontrola nad emocijama raste kao i naše donošenje odluka u datom trenutku. Koristeći PCM učite o sebi, svom tipu ličnosti i preferiranom načinu komunikacije.
PCM se bazira na ponašanju, ne na posmatranju vašeg testa ličnosti. Možemo reći da je to vještina posmatranja osobe dok komunicira u realnom vremenu.
Želite li da saznate nešto više o PCM modelu i o tome kako vam može pomoći?
Pišite nam na kontakt@infinitum.ba ili nas kontaktirajte na društvenim mrežama.