Tokom 2019. godine, razumjevanje težine koju odluke talent menadžera imaju u transformaciji kulture organizacije je bilo ključno. U 2020. godini ovo neće biti drugačije, pa će oni čak i biti ljudi krajnje odgovorni za izbor tehnološkog talenta, koji će obilježiti procese u kompaniji ili industriji.
Prema studiji koju je Evropska unija sprovela za 2020. godinu, očekuje se da će se broj zaposlenih specijalizovanih za informacione i komunikacione tehnologije povećati, što će pogodovati procesima zapošljavanja, kraćim procesima učenja i boljem priznavanju radnog mjesta.
Pogledajmo zajedno trendove za 2020. godinu.
- Zapošljavanje privlačenjem, marketing za zaposlene
Nove potrebe organizacija traže poprečnu integraciju timova kako bi se poboljšali rezultati. I HR i Marketing moraće da udruže snage kako bi privukli i osvojili srce najboljih talenata.
- Transparentnost interne komunikacije
Trend je da se svaka odluka koja utiče na zaposlene komunicira sa apsolutnom transparentnošću i u realnom vremenu, kao i da se procjeni kako svaka osoba pojedinačno prihvata takvu odluku.
- Automatizovani procesi
Automatizacija neće biti prisutna samo u proizvodnim poslovima u industriji, već́ će biti uključena u procese selekcije kako bi se ubrzalo popunjavanje radnih mjesta, kao i neki poslovi koji timovima oduzimaju puno vremena.
- Igrice/gejmifikacija
Igre će biti ključni u korporativnoj strategiji kako bi doprinjeli uspjehu procesa selekcije, prilagođavanja i obuke. U 2020. godini mnoge kompanije će primjeniti tehnike gejmifikacije kako bi pojačale svoje planove komunikacije.
- Brendiranje poslodavaca
Ovde se radi o tome kako klijenti, zaposleni i potencijalni kandidati gledaju na organizaciju.
Da li ste spremni da napravite strateške planove kako biste mogli da integrišete ove trendove?
Autor PAOLA ALBORNOZ